De Rank

Volwassenen

Activiteiten Commissie
Volwassenen

Naast de kerkdiensten zijn er voldoende gelegenheden om elkaar te ontmoeten rondom diverse activiteiten of gewoon bij een kopje koffie.

Elke zondagmorgen is er koffiedrinken na de dienst. Naast deze ontmoetingen zijn er op de woensdagochtenden inloop koffieochtenden, georganiseerd door de vrouwengespreksgroep. Elke woensdagmorgen is de activiteitencommissie ook creatief aan het werk.

Eens in de maand is er een vrijdagavondontmoetingscafé (VOC).

Activiteiten Commissie:
De activiteiten Commissie organiseert workshops waaraan ook mensen van buiten de kerk kunnen deelnemen. Middels de zogenaamde ‘roze brief’ als bijlage bij Kerkluik kan iedereen zich opgeven voor de workshops. Iedere woensdagmorgen van 9.00 - 11.30 uur wordt er in een van de zalen gewerkt aan het maken van diverse artikelen en is het ‘Winkeltje’ geopend. Verder vindt er verkoop plaats van zelfgemaakte artikelen op de Paasmarkt, Herfstmarkt en Kerst-Inn (in en om de kerk).

Koffieochtend:
Wekelijks wordt een koffie-inloop-ochtend gehouden en wel op woensdag van 10.00-11.30 uur. Iedereen (in de breedste zin van het woord) is daar welkom.

VIS:
Deze regionale werkgroep brengt ieder jaar weer een zeer gevarieerd programma. Men hoeft geen lid te zijn om deel te kunnen nemen aan deze activiteiten. Voor het actuele programma verwijzen we u naar de website van het ‘Gele Boekje’.

VOC VOC
Vrijdagavondontmoetingscafé (VOC):
Op de laatste vrijdag van de maand is er vanaf 20.30 uur de mogelijkheid om elkaar in een van de zalen van de kerk te ontmoeten voor een hapje en drankje.

Inloggen

datum en tijdstip 21-04-2024 om 10:00